Rabu, 22 Julai 2009

Its Now Or Never..

Assalamualaikum.
sebenarnya minat menulis dah lama ada kat diri aku ni, cuma rasa malas dan sikap suka bertangguh yang dah sebati dalam diri aku ni yang membuatkan benda ni terbengkalai. Jadi, secara tiba-tiba aku terbuat plak blog ni. Mungkin lah dengan adanya blog yang tak sengaja ni, dapat la kot aku kongsi dengan semua pelayar blog tentang semua benda yang aku boleh kongsi. Semua beb. Secara rasminya aku dah ada blog.HaHaHa.....aku dah ada blog sendiri!. Selamat datang ke dunia blog!...pernah lah aku tengok Sitkom US tajuknya "The Big Bang Theory"...ada satu babak tu aku ingat sangat, skripnya lebih kurang macam ni "There are no place for the truth in the internet"...

2 ulasan:

  1. bgus2....
    teruskn usaha...
    smga anda b'jya dunia akhirat...

    BalasPadam
  2. Anonymous yang baik hati..t.kasih daun keladi

    BalasPadam